piątek, 19 października 2007

Po

Po koncercie. Parę komentarzy z forum:

Wrażenia. Zgon ok! Ale 2 koncerciki chłopców z Francji pozamiatały. Było cudownie szczególnie, w czasie "składania sprzętu" - dziwne ze pały się nie pojawiły...? Więcej, więcej, więcej!! Meeeeeeeeeeeeega koncert! Głuchy trochę. Dziękuję sprawcom.
Vive la France!

Jestem w pozytywnym szoku :)
Magia, magia..

Panowie pozamiatali wczoraj!!!!! :):):):):):) brawa dla organizatorów!!!!!

Jestem w transie do teraz, ruszam głową i niesamowite nowe dźwięki w głowie. Klimat był świetny

Generalnie to dawno albo i wcale nie było mi tak dobrze. Orgazm. Pozdrawiam i wam gratuluje.

No fajnie, fajnie, niech skromność wypowiedzi będzie wyrazem szacunku :P
Zabawny bassman z adhd :)
Jak na wronieckie realia przerosło to moje oczekiwania :) za co thnx :D
Puma świetnie :) co do reszty trudno jest mi się wypowiadać ....

Momentami unosiłem się nad podlogą.

Nadal jestem w szoku.
Mam nadzieję, że będzie więcej takich koncertów, bo wczorajszy tchnął we mnie trochę życia, no i klimat był niesamowity, że aż słów i tchu mi brak, nooo łaaadnie :)


Foty

dodajdo.com

0 komentarze: